
عاشق که باشی وقتی در 16 سالگی عاشق هستی اسمش را همه جا مینویسی و دورش قلب میکشی...حتی گاهی اول اسمش را مینویسی با انگشتانت دورش قلب درست میکنی و عکس میگیری و خوشحالی...عکسش را لای دفتر شعرت میگذاری و گاه گاهی یواشکی دور از چشم دیگران با عشق پاک و بی آلایشت نگاهش میکنی با چشمانش حرف میزنی تا شاید او صدای ذهنت را بشنود و یکهو بی مقدمه در ذهنش خطور کنی ....دلت میخواهد او هم برایت دلتنگ شود و گاهی نیمه ش...
ادامه مطلب